19.9.13

Kurt noormees kandideerib linnavolikogusse

Kurt noormees Jari Pärgma soovib kandideerida Tartu linnavolikogusse. Tema kuulub Sotsiaaldemokraatliku Erakonda.

Jari Pärgma - Mina olen juba sünnist saadik kurt inimene ja ma tean, milline on kurtide maailm. Vahetevahel tunneme kuuljatele kaasa, et nemad peavad mürasid taluma ning kuuljad mõtlevad, kui hirmus, et kurt ei saa kuulda näiteks linnuhääli. Meile ei ole kunagi öelnud, et elada on lihtne, kuid pidevalt raskusi ületades on meie elu ka huvitav. Oluline on see, et me ei haletse ega vingu, ei süüdista teisi, vaid otsustame ise midagi muuta.
Mina otsustasin kandideerida volikokku ning loodan, et suudan muuta eelkõige suhtumist, sest senisest enam tuleb linnajuhtimises arvestada erinevate inimeste vajadustega. (http://www.tartupostimees.ee/1828098/kusimus-tartu-linnas-ules-seatud-kandidaatidele-mida-teha-et-koigil-oleks-tartus-hea-elada)

 Kohaliku  omavalistuse valimised toimuvad 20.oktoobril 2013.aastal.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

minu arvamus oleks see, et Jari Pärgma oleks võinud kirjutada, et tal on olnud kogemusi EKNO ja TKÜ juhtimises, sellest, mida ja kus ta on antud ühingutes arendanud ja ellu viinud, kuidas kurtide elu korraldanud. ja siis ta oleks võinud kirjutada, et mida ta kavatseb volikogus ellu viia jne, näiteks tõlketeenus, ratastoolis inimesed jne. sellest tekstist jääb mulje, et tahetakse suhtumist muuta, asi ei saa selles seisneda.

Ok, see selleks. soovin jõudu ja edu.