12.10.09

Kuues päev Taiwani looduses

Kuuendal hommikul arutasime päevaplaanist, et minna ujuma ookeanis ja Taibei loomaaeda.
Pilvisel päeval olime rannas Taibeist kaugemal ja karjusime Eesti naistele rannavõrkpallis. Nad võitsid Ameerikast. Vaikse ookeani nähes olime õnnetud, sest ei saanud ujuma minna. Vees ujuvad suured katkised puupalgid. Kõrged lained toovad neid rannale.
Edasi sõitsime taksoga Yehliu rahvusparki. Seal veetsime pikka aega ja nautisime kaunist loodust. Pargis on unikaalsed liivakivimoodustised, mida kujundavad ookeanilained ja tuul. Turismid klõpsisid fotoaparaatidega kõige rohkem kivikujutist ,,kuninganna“, mis on haruldane kivistunud liivakuju. Seda valvab abipolitseinik, sest ei tohi puudutada seda kivikujutist. Liblikate paradiisimetsas kasvavad eksootilised suured taimed. Vapustav vaade poolsaarel.
Pärast rahvusparki külastamist jalutasime külas, kus on väikesed kalarestoranid. Täiesti uskumatu näha, et akvaariumites ujuvad erinevad suured ja väikesed kalad.
Järgnes pikk bussisõit. Bussiaknast imetlesime mägist maad. Mereäärest kultuurilinna Keelungi kaunistasid valgustatud laternakujulised lambid. Kellast 19 oli juba pime õhtu. Selles linnas on toimunud üks kuu valgusefestival. Meie hosteliomaniku soovitusel oli sealsel tänavatel ära käia ja süüa. Suur valik söömiseks. Meie Kristiinaga mugisime sushi ja omletti, millele on täidetud mingi kalatooteid. Teistmoodi maitse!
Seejärel pöördusime tagasi Taibeisse rongiga.
See päev oli meile meeldejäädavam hetk. Hea päev oli rannavõrkpalli piigade oluline võistlus, et pääseda edasi mängule.