1.10.11

Kurdid kaubakeskuses RIMI

Mõni aeg tagasi võttis jaekaubandusettevõttega Rimi ühendust Integratsiooni Ühiskondlik Algatuskeskus, mis tegeleb vaegkuuljate tööhõivega. Mittetulundusühing pakkus ketti tööle kurte inimesi. Poeketi personaliosakond otsustas päris mitme kurdi töölevõtmise kasuks.

Kopli ametikoolis sanitaartehnikuks õppinud Aleksandr Kaisin oli üks neist, kes said Rimis tööd kaubapaigutajana. Noormehe jaoks on see esimene korralik töökoht. “Ma olin neli aastat töötu, väga pikka aega,” räägib ta. “Otsisin küll tööd ... aga neid pakkumisi oli ka nii vähe, et lõpuks loobusin.”

Boris töötas pikki aastaid ehitajana Eestis ja Venemaal. Neli ja pool aastat tagasi kaotas ta töö ning uue töö otsingud kestsid senikaua, kuni tuli võimalus töötada Rimis. “Otsisin ajalehest, kuulutustest, igalt poolt, töötukassas olin arvel, aga ei saanud kuskilt tööd. Üks probleem, mis oli, oli see, et ma olen kurt,” jutustab mees. “Ma olin juba ammu unistanud sellisest tööst nagu kaubapaigutaja oma. Töötukassast küsisin, aga neil ei olnud sellist tööd pakkuda. Ma saatsin hästi palju CV-sid, kuid igalt poolt vastati, et selline töö kurdile inimesele ei sobi.”
Loe edasi
ERR - Video

Kommentaare ei ole: