18.2.11

Olen kurt ja ei oska ette kujutada, kui ma oleksin kuulja - Gossip

Triin Jõeveer (28) on kaunis, särtsakas ja ettevõtlik noor naine, kes teeb vahel intervjuusid ERR viipekeelsetele uudistele ning osaleb aktiivselt kurtidele suunatud organisatsioonides. "Ma olen jah õnnelik, aga mitte sellepärast, et olen kurt, vaid et olen terve ja elus. Ja hoolimata kurtusest olen tänulik selle eest, et saan maailmas ringi rännata, suhelda, õppida, töötada, kogeda jne," avaldab Triin Gossip.ee-le.
Loe edasi
Allikas: Gossip.ee

2 kommentaari:

triin ütles ...

hei, võiks ka siia postitada sirle ja tiiu intervjuu. :)

Anonüümne ütles ...

Maret, siia võiks ka üles panna Mari Enniste intervjuu Gossip.ee-le ;)

http://www.gossip.ee/articles/10231-mari-enniste-inglismaal-suhtlen-ma-palju-kuuljte-inimestega-tihti-need-inimesed-oskavad-natuke-viipekeelt-ja-soovivad-ise-suhelda?locale=et