24.7.09

Lauljatari fännid kurdid rokkisid üliõnnelike tunnetega Helsingis


Lauljatar Britney Spears tõi juulis oma ülimenuka kontserttuuri Circus Helsingisse.Kontsert toimus 16. juulil Helsingi Hartwell Arenas, kus rokkisid ka kurdid eestlased.

Gerdi päevik: Lauljatari Britney Spearsi tuur 2009
Maikuus teatati meedias uudist: „Britney tuleb Soome", ma lugesin vaimustavalt seda uudist. Ma mõtlesin, et tahaksin väga sinna minna. Olen juba lapseeast tema suur fänn, siis kutsusin oma sõpra Triin O., kellele meeldib ka Britney Spears. Triin kahtles, kas saab tulla kontserdile.
Hiljem leidsin ma soomekeelse oksjoni, kus müüdi väga odavalt pileteid. Ma hankisin oksjonilt soodsalt kaks piletit. Piletid maksid tegelikult hinnavahemikus 1500 kr kuni 6000 kr, meie saime odavamalt. Väga odavad piletid olid käes ja ma kutsusin teise fänni Triinu kaasa. Ta oli kohe ,,NÕUS“. Olime väga ärevil, sest Britney on maailma kuulsaim laulja.
16. juulil sõitsimegi tiiburlaevaga Soome pealinna. Õhtuni oli aega. Meie olime rongis ja imetlesime rongiaknast suurt Hartwall Arena halli. Enne kontserdile minekut puhkasime natuke ja ma panin selga t-särgi, millele lasin panna Britney pilti T-Särkide trükikojas. Ostsime endale Britney fännide müügipunktist plakati, tuuriraamatu kavaga ning saime tasuta maski ja koti. Hartwall Arenas oli umbes 15 000 kuulajat, kellel olid huvitavad kostüümid seljas. Nad matkisid Britney riietusstiili. Kohal olid ka eestlased, aga olime ainukesed kurdid. Me istusime väga heas kohas ja nägime väga lähedalt Britneyt. Meil tekkis üliõnnelik tunne. Mõnusat muusikat kuulates tajusime oma kehaga rütmi. Alguses esines Dj Brown, siis esinesid võimlejad lintide ja rõngastega, klounid ja akrobaadid. "Big Apple" esines väga suurepäraselt. Suur ekraan näitas, et 30 minutit on veel aega suure showni. Rahvast tuli juurde. Kui ekraanil aeg näitas veel 10 sekundit, hakkasid klounid ja fännid karjuma ja lugema sekundeid 10, 9, 8, 7, 6, ... Show algas, rahvas karjus hullult Hurrrrrrrraa! Lavale tuli maailmakuulus lauljatar Britney Spears, kes laulis ja tantsis.Ta vahetas showi ajal 12 kostüümi ja laulis 20 laulu. Veel näidati mustkunsti. Viimane laul „Womanizer" lõppes vapustava tulevärgiga.
Kokkuvõttes oli väga kena show, aga ma tahaksin veel kord uuesti minna kontserdile. Meie jäime väga rahule.
Pildid Triinult.

Kommentaare ei ole: